Registrace

Jak nakupovat

Jak to chodí u Puffina

  • látky můžete objednat již od 0,1 m - střihnout pro Vás 10 cm není problém
  • nové látky hledáme neustále, zejména u evropských dodavatelů, naskladňujeme průběžně, pokud hledáte něco konkrétního, určitě napište
  • nemáme rádi plýtvání a to ani látkami, proto se pro Vás snažíme nejvíce látek zajistit na objednávku podle Vašich přání - ve skupince probíhají průběžně předobjednávky za výhodné ceny, kdy objednáme jen takové množství materiálů, které si zákazníci zamluví, a prodáváme na eshopu případné přebytky; Přidejte se do skupinky a mějte tu nejlepší cenu a své jisté metry i Vy.
  • dárek a vzorky látek ke každé objednávce 
  • pro naše registrované zákazníky nabízíme věrnostní slevu 2-10%  (platí na většinu sortimentu, s výjimkou např. merina a softshellu  včetně vzorovaného tisknutého pro nás na zakázku)

Jaké výhody Vám přinese registrace

  • budete mít přehled o svých objednávkách
  • budete mít přístup k látkám v rámci předprodeje a prodeje limitovaných tisků, vždy když naskladníme nové zboží, máte jej po určitý čas levněji a přednostně 
  • 2-10% věrnostní sleva podle součtu všech uhrazených a vyzvednutých objednávek (nemusí platit na celý sortiment) ; Aktuální tabulka slev: 
    Součet uhrazených objednávek (Kč) Věrnostní sleva (%)
    2 500 2
    8 000 3
    20 000 4
    50 000 5
    80 000 6
    100 000 7
    130 000 8
    150 000 9
    200 000 10

DOPRAVA

V současné době nabízíme tyto možnosti dopravy:

  • Zásilkovna - doručení na výdejní místo (do 5 kg)  - 99 Kč; 
  • Zásilkovna - doručení na výdejní místo (do 15 kg)  - 135 Kč
  • Balíkovna - doručení do Balíkovny (do 10 kg) - 79 Kč, od částky 1.650 Kč zdarma
  • PPL odběrná místa (do 10 kg) 
  • PPL domů (do 15 kg) 
  • Česká pošta obyčejný balík do ruky (do 15 kg) za 129 Kč

Změna cen vyhrazena, aktuální ceník platí v nákupním košíku.

V případě Zásilkovny a Balíkovny odesíláme většinou do pár dnů, v případě PPL a České pošty do dvou až třech dnů v závislosti na možnostech dopravce. 

Preferujeme platbu předem na účet uvedený v potvrzujícím emailu. Akceptujeme však i platbu dobírkou při převzetí balíčku - poplatek za dobírku 50 Kč. Možnost platby kartou při dobírce si prosím ověřte vždy předem dle vybraného výdejního místa.

Na hromádku/Doobjednávka - v případě, že kupujete látky, které jsou aktuálně skladem a chcete s odesláním počkat ještě na látky, které teprve dorazí, můžete využít dopravu "na hromádku/doobjednávku". Dopravu poté platíte pouze jednou - výběr provedete v poslední objednávce - a celá hromádka Vám je odeslána najednou. Každou objednávka "na hromádku" je ale potřeba standardně uhradit do 5 dnů od objednání. 

PŘEDOBJEDNÁVKY ZE SKUPINKY NA FB

Pokud si u nás ve skupince v rámci tzv. předobjednávek zamluvíte nějaké látky, jakmile jsou skladem, vytvoříme Vám "balíček" , tedy Váš individuální produkt a vložíme jej na eshop do Zákaznické sekce. Po přihlášení/zaregistrování se Vám tato sekce zobrací a uvidíte svůj produkt, který nese Vaše facebookové jméno a obsahuje v popisu látky, které jste si zamluvili a jsou již skladem. 

Balíčky jsou pro odlišení a pobavení vždy s obrázkem - nejedná se o panel ani jiný produkt. Co konkrétně balíček látek obsahuje najdete v popisu. Cena balíčku se rovná součtu cen látek z předobjednávky. Vždy prosím o kontrolu obsahu balíčku i cen, jsem jen člověk a mohu se splést :-)

Balíček si vložíte do košíku jako jakékoli jiné zboží a klasicky nakupujete :-) 

Není Vám cokoli jasné? Napište :-) Případně i na messenger, je to rychlejší :-)

REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud potřebujete zboží  vrátit v rámci odstoupení od smlouvy nebo reklamovat, prosím, kontaktujte nás nejprve e-mailem, messengerem, watsappem, sms,.... abychom dohodli nejvýhodnější postup. Náklady na zpětné vrácení zboží nehradíme. V případě vadě na zboží (občas opravdu není možné v rámci kompletace objednávky odchytat veškeré vady na látkách), nabídneme slevu odpovídající vadě zboží, pokud by Vám sleva nevyhovovala, můžete samozřejmě objednávku vrátit.

Adresa pro zasílání vráceného zboží a reklamace:

Aneta Tahadlová, Žižkova 221, Třebestovice, 289 12

tel. 723 887 281

email: outofwoods@email.cz

Prosíme obsah zásilky vždy označte číslem objednávky a svým jménem - ideálně vyplněním a přiložením vratkového formuláře Odstoupení od kupní smlouvy či reklamačního formuláře.  
 

Odstoupení od smlouvy - pouze ve 14 denní lhůtě. Vracet můžete jen zboží, které nebylo upraveno dle Vašich požadavků - pokud byla látka ustřižena z role dle požadavku kupujícího, lze takovou látku vrátit zpět pouze v případě, že je její délka větší než 1 metr. VÝMĚNU LZE V RÁMCI JEDNÉ OBJEDNÁVKY PROVÉST JEDNOU!

Pro odstoupení od smlouvy či reklamaci prosím využijte příslušné formuláře, které vyplňte a vložte je k vracenému zboží. 

Reklamace -  Vyskytnou-li se u zakoupeného zboží vady, máte dle zákona právo vadné zboží reklamovat ve lhůtě 2 let od jeho převzetí. Jakmile nám bude reklamovaný produkt doručen, ihned začneme na Vašem případu pracovat. Na vyřízení reklamace máme 30 dní, snažíme se však reklamace řešit co nejrychleji je to možné. O postupu průběhu reklamace jste celou dobu informováni. Reklamované zboží vždy zasílejte čisté a řádně zabalené, metráž nesmí být vyprána ani vysrážena a jakkoli střižena. v opačném případě bude reklamace zamítnuta. Reklamaci není možné uplatnit na přirozené vlastnosti materiálů, např. žmolkování látek s obsahem polyesteru, vady způsobené nesprávným zacházením, např. praní merina v pračce na teplotu 30 a více stupňů a sušení na vysoké otáčky, případně sušení látek v sušičce, atd., a vady způsobené opotřebením a běžným užíváním. 

INFORMACE K METRÁŽI

Pojem metráž zahrnuje všechny látky, které Vám stříháme z role na míru dle Vámi zadaných rozměrů. Pokud byla látka ustřižena z role dle Vašeho požadavku, lze takovou látku vrátit zpět pouze v případě, že je její délka větší než 1 m.
Vrácené látky musí být v původním stavu, nerozstříhané - musí být v původním rozměru, nepoškozené a nesmí být prané či vysrážené.  
 
Látky stříháme z role s přesností na 2 cm, spíše se snažíme ustřihnout kousíček víc. Pokud Vám chybí z celkového množství do 2 cm látky, nejedná se o důvod k reklamaci. Je to tím, že na rolích jsou látky vždy velmi natažené a po ustřižení, než k Vám dorazí, mohou se malinko srolovat.
Taktéž je nutné látky měřit vždy před tím, než je dáte do pračky. V pračce se většina látek vysráží o cca 5-10%, a látky s vysokým podílem přírodních vláken jako např. len nebo bavlna se mohou srazit až o 20%. S tím je třeba počítat a rozhodně proto nedoporučujeme kupovat látky přesně na centimetr, ale vždy trochu s rezervou několika centimetrů. Chybička se ale může vloudit i u nás, a proto pokud zjistíte, že jsme omylem ustřihli méně než jste objednali o více než 10 cm, určitě nám napište. 
 
Vždy dodržujte doporučené pokyny o údržbě a praní, které jsou uvedeny u každého produktu - oděvů i metráže. Při jejich nedodržení může dojít k trvalému poškození produktu a reklamace nebude uznána.